Leveransinformation

Vårt företags prioritet är att leverera varor av högsta kvalitet till kunderna vid en tidpunkt som passar dem till en plats som de väljer.

Vi skickar varor till alla länder i världen, om du inte hittar det land eller den stad du behöver när du väljer leveransadress, vänligen kontakta oss via e-post [email protected] eller ring kontakttelefonnumret, leveranspriset kommer att beräknas individuellt.

Leverans är alltid tillgänglig.

Leveranstid från 1 till 14 arbetsdagar. I vissa fall kan det vara längre, men detta anges med leveranstiden för den specifika artikeln. Vid förskottsbetalning börjar beställningen behandlas när betalningen tas emot.

Om det uppstår en försening i leveransen av produkten, vänligen meddela oss det.


Hemleveranspriser

Priset för leverans i hela Europa beräknas enligt de priser som fastställts av budtjänsten.

Innan varorna levereras kommer kuriren att ordna en acceptabel leveranstid åt dig per telefon (arbetsdagar mån-fre 8:00 - 17:00).

 

Leveransvillkor

Kuriren levererar varan/varorna som väger upp till 31 kg till din dörr utan extra kostnad. Om du inte beställer leveranstjänsten för produkten/produkterna i det ovannämnda fallet, kommer kuriren att leverera sådana produkter till det hus som du angett. En anställd på budtjänsten kan hjälpa dig att leverera varan/varorna, men vid leverans av en vara/varor med större dimensioner och/eller som väger mer än 31 kg kan han/hon kräva en tilläggsbetalning.


Viktig! Leveranskostnader ingår inte i priset på produkten som anges i webbutiken.

Fraktkostnaden läggs till varukorgens värde.

 

Samling av varor

Vid mottagande av de levererade varorna, kontrollera försändelsens skick (förpackningen), se till att förpackningen inte är deformerad eller skadad. Om du misstänker att paketet har skadats eller deformerats, underteckna inte paketdokumenten och returnera paketet till budet. Om paketet är i sin ordning, underteckna fakturan (konossementet) eller annat dokument för överföring av försändelse. Det undertecknade dokumentet är ett bevis på att de beställda varorna har levererats till dig.

Varor skickas inte gratis till Neringa.


Returnera varorna

När köparen vägrar att ta emot levererade varor som inte är defekta ska han betala kostnaderna för att returnera varan till oss.
Om du har några önskemål eller kommentarer angående varuleveranstjänster, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon.

Vi kommer definitivt att överväga dina önskemål.