Elektrisk kontrollpanel för bastuaggregat - EOS Emotouch 3
Beskrivning
Innovativ bastustyrenhet med pekskärm för torr och fuktig bastudrift. Avancerat bastukontrollsystem med fjärrkontrollpanel med pekskärm och separat reläbox. Innovativt förbättrat grafiskt användargränssnitt möjliggör enkel och intuitiv användning, alla viktiga funktioner kan nås inom några sekunder.
Med bara en EmoTouch 3-skärm kan du styra upp till åtta separata hytter
EmoTouch, som en gång lanserades som en klassisk bastustyrenhet, har vuxit i 4:e generationen till ett sofistikerat skalbart hälsohanteringssystem. Nu tillåter EmoTouch 3 kontroll av ett brett utbud av hälsotillämpningar, tack vare de separata LSG-modulerna.
Moduler och kabintyper (moduler köps separat):
- LSG Sauna (94.6640) - för traditionella bastur (torr och fuktig).
- LSG Steam (94.6967) - för ångrum (även med andra märkesgeneratorer).
- LSG Hamam (94.6672) - för traditionella turkiska bad (hamam) eller för traditionella romerska bad (Laconium, Tepidarum).
- LSG Infrared (94.6965) - för infraröda värmekabiner.
Kombinera hytterna som du vill och kräver: I varje stuga kan du reglera inte bara uppvärmningen, utan ett stort antal ytterligare funktioner som hyttens ljus, ventilation och de speciella förlängningsmodulerna tillåter kontroll av LED-färgljuseffekter, musik och mycket mer.
Funktioner och fördelar:
- Enkel och intuitiv drift
- Fjärrkontrollpanel med en 7" kapacitiv pekskärm.
- Infälld eller utanpåliggande installation (kontrollpanel)
- Nytt omdesignat grafiskt användargränssnitt ger direkt, intuitiv åtkomst till alla funktioner och inställningar.
- Enkel navigering med ikoner och tydlig textfunktionsbeskrivning.
- Menynavigering på 20 språk (DE, EN, FR, RU, ES, NL, IT, PL, SLO, FIN, TR, CZ, RO, BG, HU, HR, SK, DK, SLK, CN)
- Torr och fuktig bastudrift (med/utan fuktsensor)
- Separat servicenivå med pinkodskydd.
- Barnlås och ett innovativt fritidshus-läge.
- Veckotimer (4 program/dag) med individuella klimatinställningar.
- Guidad inställningsmeny, tydliga textmeddelanden (funktioner, fel).
- Programvaran kan komma att uppdateras (egna kontaktuppgifter inkl. egen logotyp kan installeras mot en avgift).
- Olika förlängningsmoduler finns som tillval.
- Potentialfri kontakt (utgång).
- Upp till 30 m installationsavstånd mellan pekskärm och bastustugan. 5 m anslutningskabel ingår.
- Enkel installation och servicevänlig design. Alla komponenter (manöverpanel, sensorer och utbyggnader ansluts med modulära stickproppkablar).
- Reläboxen tillåter kabelanslutningar från baksidan och från undersidan.
- Höga säkerhetsstandarder, uppfyller de senaste EU-normerna
Technical specification
- Garanti (y.) 2
- tillverkningsland Tyskland
- Värmeeffekt max (kW) 9
- Driftstid (h) 6 / 12 / ∞
- Justerbar temperatur min-max ° C 30 - 115
Shipping information
Vårt företags prioritet är att leverera varor av högsta kvalitet till kunderna vid en tidpunkt som passar dem till en plats som de väljer.
Vi skickar varor till alla länder i världen, om du inte hittar det land eller den stad du behöver när du väljer leveransadress, vänligen kontakta oss via e-post [email protected] eller ring kontakttelefonnumret, leveranspriset kommer att beräknas individuellt.
Leverans är alltid tillgänglig.
Leveransinformation:
Att förbereda din beställning för leverans tar 2–3 arbetsdagar från det att betalningen mottagits på butikens bankkonto. När din beställning är klar kommer den att överlämnas till kuriren för leverans.
Leveranstid:
Leveransen tar vanligtvis 8–10 arbetsdagar, men för större eller skrymmande beställningar kan leveranstiden ta längre tid.
Observera att beställningar inte behandlas, skickas eller levereras på helger eller allmänna helgdagar.
Den maximala leveranstiden bör inte överstiga 4–6 veckor.
Leveranstid räknas från det att beställningen hämtas och skickas från vårt lager. Så snart beställningen har skickats kommer kunden att få ett e-postmeddelande med all spårningsinformation för sin beställning. Leveransvillkoren kan ändras beroende på destinationsplatsens avstånd.
Leveranstiden på hemsidan är ungefärlig.
Företaget ansvarar inte för eventuella leveransförseningar.
Företaget ansvarar inte för omarrangering av elektriker eller byggare.
OBS! Om du inte har mottagit din beställning inom den tidsperiod som anges ovan, vänligen kontakta vår kundtjänst.
Hemleveranspriser
Fraktkostnaden i hela Europa beräknas enligt de priser som fastställts av budtjänsten.
Innan varorna levereras kommer kuriren att ordna en acceptabel leveranstid åt dig per telefon (vardagar mån-fre 8:00 - 17:00).
Leveranskostnader ingår inte i priset på produkten som anges i webbutiken.
Fraktkostnaden läggs till varukorgens värde.
Samling av varor
När du tar emot de levererade varorna, vänligen kontrollera försändelsens skick (förpackningen), se till att förpackningen inte är deformerad eller skadad. Om du misstänker att paketet har skadats eller deformerats, underteckna inte paketdokumenten och returnera paketet till budet. Om paketet är i sin ordning, underteckna fakturan (konossement) eller annat dokument för överföring av försändelse. Det undertecknade dokumentet är ett bevis på att de beställda varorna har levererats till dig.
Vid köp av produkter längre än 2,4m kan kunden behöva ombesörja lossning.
Returnera varorna
Vi gör vårt bästa för att packa varor som köpts av oss. Tyvärr kan ibland skada ske under transport. Även om du inte vet om något är skadat eller inte, är det alltid bra att ta bilder på anlänt paket på din smartphone, det kommer du att behöva ifall innehållet skadas.
Om du kan se tecken på skadad förpackning, vänligen vidta följande steg:
1. Ta foton av paketet och se till att skadan är synlig.
2. Packa upp din beställning och kontrollera om några produkter är skadade, ta ett foto av skadad vara.
3. Om det finns en överträdelse, vänligen informera oss via e-post [email protected]
OBS! För alla anspråk på skadade eller trasiga varor måste du göra ditt reklamation inom en (1) arbetsdag från leveransdatum. Företaget måste erhålla fullständiga detaljer och beskrivning i skriftlig form med bifogade bilder på det skadade godset.
När köparen vägrar att ta emot levererade varor som inte är defekta ska han betala kostnaderna för att returnera varan till oss.
Om du har några önskemål eller kommentarer angående varuleveranstjänster, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon. Vi kommer definitivt att överväga dina önskemål.