Spa Time Bromtabletter 800g
Beskrivning
För att skydda din hälsa och bibehålla din investering kräver vattnet i ditt spa lämplig skötsel. SpaTime är en produktserie från BAYROL som är specifikt anpassad till dessa krav och tar hänsyn till de speciella förhållandena i ditt spa. Till exempel utgör höga vattentemperaturer och strålar en särskild utmaning när det gäller vattenvård. Dessutom uppmuntrar det trånga rörsystemet reproduktion och sedimentering av organiska ämnen som inte borde finnas i spaet. SpaTime erbjuder kräsna spaägare lättanvända, harmoniserade skötselprodukter för att hålla vattnet i ditt spa klart, friskt och perfekt hygieniskt hela tiden.
Produktbeskrivning:
Långsamt upplösliga, vita tabletter på 20 g. Innehåller: 100 g av produkten innehåller 100 g-bromoklor-5,5-dimetylimidazolidin-2,4-dion.
Ansökan:
Bromtabletter desinficerar ditt spa-vatten på ett tillförlitligt sätt och är lika effektiva som klor, utan klorlukten. Tabletterna löses upp långsamt och frigör produkten under en längre tid.
Doseringsrekommendationer :
3–4 tabletter/m3 cirka varannan vecka. Kontrollera bromvärdet en gång i veckan med SpaTime-testremsor och tillsätt vid behov det antal bromtabletter som behövs för att nå det optimala värdet på 3–5 mg/L. Placera tabletterna i filterpatronen eller doseringsanordningen i ditt spa.
Tips : Kontrollera pH-värdet innan du tillsätter desinfektionsmedlet. Justera vid behov pH-värdet till rätt värde på 7,0–7,6 för att säkerställa bästa möjliga effekt av bromtabletterna.
Fördelar:
Ingen obehaglig klorlukt
Minskad hud- och ögonirritation
Garanterad desinfektion genom högre pH-tolerans
Långsamt upplösande utan rester
Uppmärksamhet!
Konsumenter måste följa de åtgärder för arbetsmiljö och avfallshantering som anges på etiketten och i säkerhetsdatabladet.
Technical specification
- Garanti (y.) Ej specificerat
- tillverkningsland DE
- Vikt 1.0
Shipping information
Vårt företags prioritet är att leverera varor av högsta kvalitet till kunderna vid en tidpunkt som passar dem till en plats som de väljer.
Vi skickar varor till alla länder i världen, om du inte hittar det land eller den stad du behöver när du väljer leveransadress, vänligen kontakta oss via e-post [email protected] eller ring kontakttelefonnumret, leveranspriset kommer att beräknas individuellt.
Leverans är alltid tillgänglig.
Leveransinformation:
Att förbereda din beställning för leverans tar 2–3 arbetsdagar från det att betalningen mottagits på butikens bankkonto. När din beställning är klar kommer den att överlämnas till kuriren för leverans.
Leveranstid:
Leveransen tar vanligtvis 8–10 arbetsdagar, men för större eller skrymmande beställningar kan leveranstiden ta längre tid.
Observera att beställningar inte behandlas, skickas eller levereras på helger eller allmänna helgdagar.
Den maximala leveranstiden bör inte överstiga 4–6 veckor.
Leveranstid räknas från det att beställningen hämtas och skickas från vårt lager. Så snart beställningen har skickats kommer kunden att få ett e-postmeddelande med all spårningsinformation för sin beställning. Leveransvillkoren kan ändras beroende på destinationsplatsens avstånd.
Leveranstiden på hemsidan är ungefärlig.
Företaget ansvarar inte för eventuella leveransförseningar.
Företaget ansvarar inte för omarrangering av elektriker eller byggare.
OBS! Om du inte har mottagit din beställning inom den tidsperiod som anges ovan, vänligen kontakta vår kundtjänst.
Hemleveranspriser
Fraktkostnaden i hela Europa beräknas enligt de priser som fastställts av budtjänsten.
Innan varorna levereras kommer kuriren att ordna en acceptabel leveranstid åt dig per telefon (vardagar mån-fre 8:00 - 17:00).
Leveranskostnader ingår inte i priset på produkten som anges i webbutiken.
Fraktkostnaden läggs till varukorgens värde.
Samling av varor
När du tar emot de levererade varorna, vänligen kontrollera försändelsens skick (förpackningen), se till att förpackningen inte är deformerad eller skadad. Om du misstänker att paketet har skadats eller deformerats, underteckna inte paketdokumenten och returnera paketet till budet. Om paketet är i sin ordning, underteckna fakturan (konossement) eller annat dokument för överföring av försändelse. Det undertecknade dokumentet är ett bevis på att de beställda varorna har levererats till dig.
Vid köp av produkter längre än 2,4m kan kunden behöva ombesörja lossning.
Returnera varorna
Vi gör vårt bästa för att packa varor som köpts av oss. Tyvärr kan ibland skada ske under transport. Även om du inte vet om något är skadat eller inte, är det alltid bra att ta bilder på anlänt paket på din smartphone, det kommer du att behöva ifall innehållet skadas.
Om du kan se tecken på skadad förpackning, vänligen vidta följande steg:
1. Ta foton av paketet och se till att skadan är synlig.
2. Packa upp din beställning och kontrollera om några produkter är skadade, ta ett foto av skadad vara.
3. Om det finns en överträdelse, vänligen informera oss via e-post [email protected]
OBS! För alla anspråk på skadade eller trasiga varor måste du göra ditt reklamation inom en (1) arbetsdag från leveransdatum. Företaget måste erhålla fullständiga detaljer och beskrivning i skriftlig form med bifogade bilder på det skadade godset.
När köparen vägrar att ta emot levererade varor som inte är defekta ska han betala kostnaderna för att returnera varan till oss.
Om du har några önskemål eller kommentarer angående varuleveranstjänster, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon. Vi kommer definitivt att överväga dina önskemål.