HARVIA Legend badtunna
Beskrivning
Bubbelbadet "Legend" är lättskött då det finns en stor plastpool inuti. Denna tidsbeständiga modell rymmer 4 till 6 personer.
Badkaret "Legend" har en "HARVIA Legend"-värmare. Den stora värmardörren i glas gör det enkelt att se om du behöver lägga in mer ved och du kan fortsätta njuta av elden i värmaren och badvattnet.
Den mörka yttre ytan på badtunnan och små detaljer passar bra till " Legend "-bastun.
Drag:
- Färg: svart
- Rymmer från 4 till 6 personer
- Värmarens nettoeffekt är cirka 29 kW
Mått:
- Djup 910 x höjd 1100 mm
- Diameter 1700 mm
- Vikt utan vatten: 131 kg (badkarets vikt utan värmare och skorsten: 83 kg)
- Vattenvolym: 1540 liter (minst 650 liter)
- Öppen spis Ø 150 mm, 2 m + huv
- Värmeskydd för skorsten 1 m
- Dränering: 2 ½” invändig gänga + slanganslutning 38 mm
Material:
- Väggmaterial: Målad och värmebehandlad barrträplywood, 15 mm
- Insatsmaterial: Polyeten (PE) plast ca. 8 mm tjock
- Skumpolystyrenisolering på badkaret till sitthöjd.
Finns separat:
- Isolerat badkarslock
- Steg.
Komplettera din bastuupplevelse med Harvia Legend-kollektionen:
Technical specification
- tillverkningsland Finland
- Mått höjd (mm) 1100
- Mått djup (mm) 910
- Diameter (cm) 1700
- vikt (kg) 131
- Trä Barrträd
- Vattentankens kapacitet, (l) 1540
Instruktion
Shipping information
Vårt företags prioritet är att leverera varor av högsta kvalitet till kunderna vid en tidpunkt som passar dem till en plats som de väljer.
Vi skickar varor till alla länder i världen, om du inte hittar det land eller den stad du behöver när du väljer leveransadress, vänligen kontakta oss via e-post [email protected] eller ring kontakttelefonnumret, leveranspriset kommer att beräknas individuellt.
Leverans är alltid tillgänglig.
Leveransinformation:
Att förbereda din beställning för leverans tar 2–3 arbetsdagar från det att betalningen mottagits på butikens bankkonto. När din beställning är klar kommer den att överlämnas till kuriren för leverans.
Leveranstid:
Leveransen tar vanligtvis 8–10 arbetsdagar, men för större eller skrymmande beställningar kan leveranstiden ta längre tid.
Observera att beställningar inte behandlas, skickas eller levereras på helger eller allmänna helgdagar.
Den maximala leveranstiden bör inte överstiga 4–6 veckor.
Leveranstid räknas från det att beställningen hämtas och skickas från vårt lager. Så snart beställningen har skickats kommer kunden att få ett e-postmeddelande med all spårningsinformation för sin beställning. Leveransvillkoren kan ändras beroende på destinationsplatsens avstånd.
Leveranstiden på hemsidan är ungefärlig.
Företaget ansvarar inte för eventuella leveransförseningar.
Företaget ansvarar inte för omarrangering av elektriker eller byggare.
OBS! Om du inte har mottagit din beställning inom den tidsperiod som anges ovan, vänligen kontakta vår kundtjänst.
Hemleveranspriser
Fraktkostnaden i hela Europa beräknas enligt de priser som fastställts av budtjänsten.
Innan varorna levereras kommer kuriren att ordna en acceptabel leveranstid åt dig per telefon (vardagar mån-fre 8:00 - 17:00).
Leveranskostnader ingår inte i priset på produkten som anges i webbutiken.
Fraktkostnaden läggs till varukorgens värde.
Samling av varor
När du tar emot de levererade varorna, vänligen kontrollera försändelsens skick (förpackningen), se till att förpackningen inte är deformerad eller skadad. Om du misstänker att paketet har skadats eller deformerats, underteckna inte paketdokumenten och returnera paketet till budet. Om paketet är i sin ordning, underteckna fakturan (konossement) eller annat dokument för överföring av försändelse. Det undertecknade dokumentet är ett bevis på att de beställda varorna har levererats till dig.
Vid köp av produkter längre än 2,4m kan kunden behöva ombesörja lossning.
Returnera varorna
Vi gör vårt bästa för att packa varor som köpts av oss. Tyvärr kan ibland skada ske under transport. Även om du inte vet om något är skadat eller inte, är det alltid bra att ta bilder på anlänt paket på din smartphone, det kommer du att behöva ifall innehållet skadas.
Om du kan se tecken på skadad förpackning, vänligen vidta följande steg:
1. Ta foton av paketet och se till att skadan är synlig.
2. Packa upp din beställning och kontrollera om några produkter är skadade, ta ett foto av skadad vara.
3. Om det finns en överträdelse, vänligen informera oss via e-post [email protected]
OBS! För alla anspråk på skadade eller trasiga varor måste du göra ditt reklamation inom en (1) arbetsdag från leveransdatum. Företaget måste erhålla fullständiga detaljer och beskrivning i skriftlig form med bifogade bilder på det skadade godset.
När köparen vägrar att ta emot levererade varor som inte är defekta ska han betala kostnaderna för att returnera varan till oss.
Om du har några önskemål eller kommentarer angående varuleveranstjänster, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon. Vi kommer definitivt att överväga dina önskemål.