Syreaktivator CHEMOFORM Aquablanc A, 1 L
Artikelnummer: 590001

Syreaktivator CHEMOFORM Aquablanc A, 1 L

206.76 kr
Priserna är utan leveranskostnader
Leveranstid
Produkten kan ha en något annorlunda passform eller färg än den som visas på bilden.

Syreaktivator CHEMOFORM Aquablanc A, 1 L

Användande:

  • Det flytande algmedlet AQUABLANC A används i kombination med de aktiva syretabletterna AQUABLANC O2 för att desinficera poolvatten och ta bort alger. Det är antibakteriellt, förhindrar algbildning och återställer grumligt eller skadat vatten. Har ingen obehaglig klorlukt och irriterar inte huden.
  • Ett vatten-pH på 7,0-7,4 rekommenderas för desinfektionseffektivitet.
  • Initial dosering: 300 ml AQUABLANC A och 200 g AQUABLANC O2 / 10 m3 poolvatten.
  • För permanent underhåll av poolvattnet: 100 ml AQUABLANC A och 100 g AQUABLANC O2 / 10 m3 poolvatten var 14:e dag.
  • För hydromassagesystem beräknas mängden produkt som behövs utifrån badkarets volym.

Fördelar med Aquablanc A-aktivator:

  • Effektiv vattendesinfektion utan klor;
  • Stabiliserar effekten av aktivt syre;
  • Dödar bakterier och svampar;
  • Enkel och smidig dosering;
  • Lös upp sig snabbt och lämnar inga rester;
  • Lämplig för alla typer av simbassänger;
  • Lämplig för vattenattraktioner;
  • Lämplig för simbassänger med motström;
  • Lämplig för pooler med kaskader;
  • Neutralt pH, icke-irriterande för hud och ögon;
  • UV- och solljusbeständig;
  • Kompatibel med andra kemiska vårdprodukter.

Simbassängvatten ska desinficeras i enlighet med kraven i den litauiska hygienstandarden HN 109:2016 "Folkhälsosäkerhetskrav för simbassänger".
Försiktighetsåtgärder:
Förvara behållaren väl tillsluten, utom räckhåll för obehöriga, på en väl ventilerad plats.

Uppmärksamhet!

Konsumenter måste följa de åtgärder för arbetsmiljö och avfallshantering som anges på etiketten och i säkerhetsdatabladet.

  • Garanti (y.) Ej specificerat
  • tillverkningsland DE
  • Vikt 1.0

Vårt företags prioritet är att leverera varor av högsta kvalitet till kunderna vid en tidpunkt som passar dem till en plats som de väljer.

Vi skickar varor till alla länder i världen, om du inte hittar det land eller den stad du behöver när du väljer leveransadress, vänligen kontakta oss via e-post [email protected] eller ring kontakttelefonnumret, leveranspriset kommer att beräknas individuellt.

Leverans är alltid tillgänglig.

Leveransinformation:
Att förbereda din beställning för leverans tar 2–3 arbetsdagar från det att betalningen mottagits på butikens bankkonto. När din beställning är klar kommer den att överlämnas till kuriren för leverans.
Leveranstid:
Leveransen tar vanligtvis 8–10 arbetsdagar, men för större eller skrymmande beställningar kan leveranstiden ta längre tid.
Observera att beställningar inte behandlas, skickas eller levereras på helger eller allmänna helgdagar.
Den maximala leveranstiden bör inte överstiga 4–6 veckor.

Leveranstid räknas från det att beställningen hämtas och skickas från vårt lager. Så snart beställningen har skickats kommer kunden att få ett e-postmeddelande med all spårningsinformation för sin beställning. Leveransvillkoren kan ändras beroende på destinationsplatsens avstånd.

Leveranstiden på hemsidan är ungefärlig.

Företaget ansvarar inte för eventuella leveransförseningar.

Företaget ansvarar inte för omarrangering av elektriker eller byggare.

OBS! Om du inte har mottagit din beställning inom den tidsperiod som anges ovan, vänligen kontakta vår kundtjänst.


Hemleveranspriser

Fraktkostnaden i hela Europa beräknas enligt de priser som fastställts av budtjänsten.

Innan varorna levereras kommer kuriren att ordna en acceptabel leveranstid åt dig per telefon (vardagar mån-fre 8:00 - 17:00).

Leveranskostnader ingår inte i priset på produkten som anges i webbutiken.

Fraktkostnaden läggs till varukorgens värde.

 

Samling av varor

När du tar emot de levererade varorna, vänligen kontrollera försändelsens skick (förpackningen), se till att förpackningen inte är deformerad eller skadad. Om du misstänker att paketet har skadats eller deformerats, underteckna inte paketdokumenten och returnera paketet till budet. Om paketet är i sin ordning, underteckna fakturan (konossement) eller annat dokument för överföring av försändelse. Det undertecknade dokumentet är ett bevis på att de beställda varorna har levererats till dig.

Vid köp av produkter längre än 2,4m kan kunden behöva ombesörja lossning.

Returnera varorna

Vi gör vårt bästa för att packa varor som köpts av oss. Tyvärr kan ibland skada ske under transport. Även om du inte vet om något är skadat eller inte, är det alltid bra att ta bilder på anlänt paket på din smartphone, det kommer du att behöva ifall innehållet skadas.

Om du kan se tecken på skadad förpackning, vänligen vidta följande steg:

1. Ta foton av paketet och se till att skadan är synlig.

2. Packa upp din beställning och kontrollera om några produkter är skadade, ta ett foto av skadad vara.

3. Om det finns en överträdelse, vänligen informera oss via e-post [email protected]

OBS! För alla anspråk på skadade eller trasiga varor måste du göra ditt reklamation inom en (1) arbetsdag från leveransdatum. Företaget måste erhålla fullständiga detaljer och beskrivning i skriftlig form med bifogade bilder på det skadade godset.

När köparen vägrar att ta emot levererade varor som inte är defekta ska han betala kostnaderna för att returnera varan till oss.
Om du har några önskemål eller kommentarer angående varuleveranstjänster, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon. Vi kommer definitivt att överväga dina önskemål.

Relaterade produkter

Liknande produkter