Reservdelar - HARVIA värmeelement
Beskrivning
Värmeelement för HARVIA elektriska bastuaggregat. Värmeelementen har designats för att tåla intensiv användning. Släng inte din gamla bastuaggregat, det kan gå att laga! Se vårt val av värmeelement.
SKU | Värmare modeller |
SPZSN-150 | Delta D23(E, EE), D29(EE) |
SPZSN-160 | Delta D29(EE), D36(E, EE) |
SPZSC-360 | Unio HNK360(E,EE), Cilindro PC110E/EE/HEE |
SPY10-0016 | The Wall SW45(E) |
SPY10-0015 | The Wall SW60(E) |
SPY10-0014 | The Wall SW80(E) |
SPZCU-830 | The Wall SW90(E), The Wall Combi SW90(S/SA), Virta HL90, Virta Combi HL90S(A), Virta Pro HL160, Virta Pro Combi HL160SA, Modulo 160, 180 |
SPZCU-823 | Wall Combi SW45S/SA, SW70S/SA, Virta HL70, Virta Combi HL70S(A), Virta Pro HL135, HL160, Virta Pro Combi HL135SA, HL160SA, Modulo 135, 160 |
SPZSJ-100 | Kompakt JM20(E), JM25(E) |
SPZSJ-110 | Kompakt JM25(E), JM30(E) |
SPZSB-770 | Vega Compact BC23(E ), BC35(E ) |
SPZSB-224 | Vega BC45(E) |
SPZSB-226 | Vega BC60(E), Vega Combi BC60SE(A) |
SPZSB-228 | Vega BC80(E) |
SPZSB-229 | Vega BC90(E ), Vega Combi BC90SE(A) |
SPZSB-461 | Vega Pro BC105, BC135 |
SPZSB-462 | Vega Pro BC135, BC165 |
SPZSK-690 | KIP30(E), KIP45(E), Topclass KV30(E), KV45(E), Sound / Steeltop M45(E), Moderna V45E, Topclass Combi KV50SE(A) |
SPZSK-700 | KIP60(E), Topclass KV60(E), Sound / Steeltop M60(E), Moderna V60E, Topclass Combi KV60SE(A), Classic Electro CS60 |
SPZSK-710 | KIP80(E), Topclass KV80(E), Sound / Steeltop M80(E), Moderna V80E, Topclass Combi KV80SE(A), Classic Electro CS80 |
SPZSK-720 | KIP90(E), Ljud / Steeltop M90(E), Topclass Combi KV90SE(A) |
SPZSE-259 | Fuga FU90(E), Figaro FG90(E), Quatro QR90, Cilindro PC90(E,H,F,EE,HEE), Cilindro Plus PP90(E), Glow TRT90(E), TRC90(E) |
SPZRH-247 | Kivi PI70(E) |
SPZRH-249 | Kivi PI90(E) |
SPZRH-720 | Figaro FG70(E), Quatro QR70, Cilindro PC70(E,H,F,EE,HEE), Cilindro Plus PP70(E), Glow TRT70(E), TRC70(E) |
SPZSC-022 | Cilindro PC66(E), Cilindro Pro PC100E, PC135E, PC165E, PC200E, Modulo MDA165, MDA200 |
SPZVO-201 | Globe GL70(E) |
SPZVO-200 | Globe GL110(E) |
SPZCU-836 | Virta HL110, Virta Combi HL110S(A), Virta Pro HL220, Virta Pro Combi HL220SA |
SPZSP-240 | Legend PO11, Club K11G(S) |
SPZSS-110 | Legend PO11, Senator T9, T10.5, Senator Combi T7C(A), T9C(A), Elegance F10.5, Club K11G(S) |
SPZSS-120 | Senator T10.5, Senator Combi T7C(A), T9C(A), Elegance F10.5, Club K13.5G(S) |
SPZSP-250 | Legend PO165, Elegance F15, F16.5, Club K13.5G, K15G, Club Combi K13.5GS, K15GS |
SPZSP-255 | Legend PO165, Elegance F16.5, F18 |
SPZSF-20 | Forte AF4 / AFB4 |
SPZSF-30 | Forte AF6 / AFB6 |
SPZSF-50 | Forte AF9 / AFB9 |
SPZSL-313 | Klubb K9, K10.5, K12, Profi L26 |
SPZSL-310 | Klubb K9, Profi L23 |
SPZSL-316 | Klubb K12 |
SPZSL-314 | Klubb K15, Profi L23, L26, L30 |
SPZSK-732 | Profi L20 |
SPZSL-318 | Profi L33 |
SPZHH-170 | Dold värmare HH6, HH12 |
SPZHH-180 | Dold värmare HH9 |
SPZH-104 | Steamer SS20 och för alla Steamers i Combi-värmare utom Vega Combi |
Technical specification
- vikt (kg) 0.3
Instruktion
Shipping information
Vårt företags prioritet är att leverera varor av högsta kvalitet till kunderna vid en tidpunkt som passar dem till en plats som de väljer.
Vi skickar varor till alla länder i världen, om du inte hittar det land eller den stad du behöver när du väljer leveransadress, vänligen kontakta oss via e-post [email protected] eller ring kontakttelefonnumret, leveranspriset kommer att beräknas individuellt.
Leverans är alltid tillgänglig.
Leveransinformation:
Att förbereda din beställning för leverans tar 2–3 arbetsdagar från det att betalningen mottagits på butikens bankkonto. När din beställning är klar kommer den att överlämnas till kuriren för leverans.
Leveranstid:
Leveransen tar vanligtvis 8–10 arbetsdagar, men för större eller skrymmande beställningar kan leveranstiden ta längre tid.
Observera att beställningar inte behandlas, skickas eller levereras på helger eller allmänna helgdagar.
Den maximala leveranstiden bör inte överstiga 4–6 veckor.
Leveranstid räknas från det att beställningen hämtas och skickas från vårt lager. Så snart beställningen har skickats kommer kunden att få ett e-postmeddelande med all spårningsinformation för sin beställning. Leveransvillkoren kan ändras beroende på destinationsplatsens avstånd.
Leveranstiden på hemsidan är ungefärlig.
Företaget ansvarar inte för eventuella leveransförseningar.
Företaget ansvarar inte för omarrangering av elektriker eller byggare.
OBS! Om du inte har mottagit din beställning inom den tidsperiod som anges ovan, vänligen kontakta vår kundtjänst.
Hemleveranspriser
Fraktkostnaden i hela Europa beräknas enligt de priser som fastställts av budtjänsten.
Innan varorna levereras kommer kuriren att ordna en acceptabel leveranstid åt dig per telefon (vardagar mån-fre 8:00 - 17:00).
Leveranskostnader ingår inte i priset på produkten som anges i webbutiken.
Fraktkostnaden läggs till varukorgens värde.
Samling av varor
När du tar emot de levererade varorna, vänligen kontrollera försändelsens skick (förpackningen), se till att förpackningen inte är deformerad eller skadad. Om du misstänker att paketet har skadats eller deformerats, underteckna inte paketdokumenten och returnera paketet till budet. Om paketet är i sin ordning, underteckna fakturan (konossement) eller annat dokument för överföring av försändelse. Det undertecknade dokumentet är ett bevis på att de beställda varorna har levererats till dig.
Vid köp av produkter längre än 2,4m kan kunden behöva ombesörja lossning.
Returnera varorna
Vi gör vårt bästa för att packa varor som köpts av oss. Tyvärr kan ibland skada ske under transport. Även om du inte vet om något är skadat eller inte, är det alltid bra att ta bilder på anlänt paket på din smartphone, det kommer du att behöva ifall innehållet skadas.
Om du kan se tecken på skadad förpackning, vänligen vidta följande steg:
1. Ta foton av paketet och se till att skadan är synlig.
2. Packa upp din beställning och kontrollera om några produkter är skadade, ta ett foto av skadad vara.
3. Om det finns en överträdelse, vänligen informera oss via e-post [email protected]
OBS! För alla anspråk på skadade eller trasiga varor måste du göra ditt reklamation inom en (1) arbetsdag från leveransdatum. Företaget måste erhålla fullständiga detaljer och beskrivning i skriftlig form med bifogade bilder på det skadade godset.
När köparen vägrar att ta emot levererade varor som inte är defekta ska han betala kostnaderna för att returnera varan till oss.
Om du har några önskemål eller kommentarer angående varuleveranstjänster, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon. Vi kommer definitivt att överväga dina önskemål.